Onlyfans Photos .

Verhuur gebouwen

De Hervormde Gemeente Wijnjewoude heeft een drietal gebouwen die zich uitstekend lenen voor uiteenlopende gelegenheden, zoals: Trouwerij, concert, vergaderruimte, rouwdienst,…

Het is mogelijk om één van de gebouwen of een combinatie ervan te huren.

De beide historische kerkgebouwen zijn o.a. voorzien van toilet, Wi-Fi geluidsinstallatie en opname apparatuur, en niet te vergeten in beide kerken een uniek orgel. Daarnaast zijn er voorzieningen voor koffie en thee. Gebouw “De Driehoek” beschikt over een grote zaal met een podium, of over meerdere kleinere zaaltjes. Het gebouw is o.a. voorzien van toilet, Wi-Fi geluidsinstallatie en een klein orgel. Daarnaast is er een keuken met professionele apparatuur.  Catering of een andere wens, kan in overleg worden verzorgd.

Gegevens gebouwen.

Kerk Duurswoude,
Deze kerk bevindt zich aan de rand van het bos, tussen Wijnjewoude en Bakkeveen in.
Deze kerk is omstreeks 1250 gebouwd, De bouwstijl heet Romaans.
Dit is een bouwstijl van de tiende tot de dertiende eeuw.
Het orgel is een Schnitger orgel.
Schnitger was een Duitse orgelbouwer welke leefde van 1648 tot 1719. Schnitger bouwde ook de orgels in de Martinikerk en de A-kerk in Groningen.
In de kerk kunnen ongeveer een 150 mensen zitten.
Ruime parkeerterrein aanwezig.

Schniter orgel Duurswoude (wijnjewoude)
Consistoriekamer Duurswoude,
Het kleinste huisje van Friesland, gebouwd in 1759, en niet veel groter dan een flinke tent. Het is om zijn uitzonderlijkheid geregistreerd als rijksmonument, mogelijk is het stenen hutje wel het kleinste gebouw van het land waarin menselijk verblijf mogelijk is.
De Consistoriekamer is gelegen direct naast de kerk waar kleinere gezelschappen tot ongeveer 10 personen kunnen samenkomen om bijvoorbeeld te vergaderen.

Kerk Weinterp,
Is herbouwd in 1778.
De preekstoel (1778 in Lodewijk XVI-stijl) is tegen de zuidmuur opgesteld en vormt zo een centraal punt in de kerk.
Er hingen 2 twaalfarmige kroonluchters die allen vroeger voorzien waren van kaarsen. Helaas anno 2009 voorzien van lampen.
Het orgel is in 2003 gerestaureerd en nu zit er een volledig pedaal met 16 voet Bourdon op.
In de kerk kunnen ongeveer 200 personen.
Ruime verharde parkeergelegenheid aanwezig.
  Kerk Weinjeterp hervormde kerk Wijnjewoude

Klokkestoel Wijnjewoude Orgel kerk Weinterp (wijnjewoude) Preekstoel Weinjeterp (wijnjewoude)
Gebouw “De Driehoek”,
Het is in 1888 gebouwd en in 1939 uitgebreid.
Er zijn meerdere mogelijkheden qua indeling van de zalen.
afhankelijk van de activiteit, is er ruimte tot ongeveer 150 personen.
Naast het gebouw is een ruime parkeergelegenheid.

Mocht u een van onze gebouwen willen huren,
of een combinatie er van.

Neem dan contact op met,
Klik hier, en vul het contact formulier in.