De kerkdiensten worden elke zondag in één van onze twee kerken gehouden.
De volgende diensten worden samen met de Gereformeerde Kerk georganiseerd:
Stille week voor Pasen, 2e Paasdag, Hemelvaartsdag, kerk-school- en gezinsdienst, Bijbelzondag,
2e Kerstdag. Ook blijven beide kerken meedoen aan de regionale gebedsweek in januari.
De diensten in de dorpstent (zomer) en in ”De Swingel” (kerstfeest) worden  gezamenlijk gehouden.
Deze diensten worden jaarlijks om de beurt georganiseerd.   We zien u graag bij deze diensten en activiteiten.

Verder zijn er nog andere activiteiten in onze gemeente om te luisteren naar Het Woord van God.

Zoals:

• Catechisatie
  • Bijbelkring
  • Gesprekskring

Mocht u/jij eens aan een activiteit willen deelnemen, dan bent u/jij van harte welkom.